Sköna hem

Igår köpte jag ett nummer av sköna hem som jag bläddrade klart på en och enhalv timme, vet inte om jag gillar de äldre tidningarna bättre faktiskt. Jag fick en hög med äldre tidningar av mamma och det var massor med tips som jag har klippt ut och sparat men i de nya tidningarna är det mer inspiration till att ändra om och köpa nya saker. Det var iaf julnumret som jag köpte och man blir verkligen avundsjukt på hur rent, polerat och nytt allting är på bilderna. idag ska jag plugga en del på hem tentan och sedan gå på handledning av provet, är altså bara en timme i skolan idag så då kan jag lika gärna gå dit. Jag tror föresten att jag sover för mycket.. vaknade vid 7 idag och var pigg, fortsatte ändå sova till 9 och nu är jag ändå helt seg och trött. Ska nog gå en promenad innan det blir mörkt så att jag piggnar till men det är så kallt ute, burr massa minus.

Kommentarer
Postat av: Styrbjörn

sv: Tack så mycket!

Jag är rätt nöjd även om det är en del finputsning kvar.

Detta med träningen är ett nytt projekt jag har. Mission kalsongmodell kallar jag det ;)

haha

2010-12-15 @ 22:53:11
URL: http://victorcallenberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: jag fick den, men den är köpt på ullared :)

2010-12-15 @ 23:34:28
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0