Mönster

I morse drack jag mitt te ur mammas mönstrade kopp av Stig Lindberg som hon köpt på coop. Mönstret påminde mig lite om Sandra Isakssons porslin med de vackra krumelurerna. Hon har gjort mycket snyggt som ni ser på mina bilder. tallriken gillar jag som är fylld av humor och lite barnslighet, alla hennes nakna personer porslinet tilltalar hehe. Dock vet jag inte hur mycket varje sak kostar men sådana är väldigt snygga att ha i sitt hem. Nu ska vi iväg på julbord i Broddebo. I klädväg blir det en body (Åhlens), jeans (Veromoda) och kavaj (H&M).

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Åh vad gullig du är! :) Detsamma! Hoppas du får en fin dag, och vräk i dig julbord från mig ;) Kramar!

2010-12-18 @ 11:47:03
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilket härligt motiv!! Förstår att du gillar det!



hoppas du haft en trevlig kväll!

Kramar

2010-12-19 @ 01:08:00
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0