Julbort

Hur många julbord brukar ni äta per jul? jag brukar alltid komma upp i ca tre stycken och samma blir iår. Igår käkade jag julbort med vännerna och allt var med, bästa som jag gillar är nog ägghalvorna med majonäs och gräslök. Vi hade också revben, julskinka och hemma lagade köttbullar. prinskorven som Basse råkade få tag i var visst från Skönero såg vi när vi kom hem, 60 kroners korv är ju alltid mums eller vad säger ni. Malin mojsade ihop en enormt god janssons frestelse och Anton fixade egen rödbetssallad, var verkligen julstämning i köket när alla lagade mat till julmusik.  En bild är även fotad från mat kön, jag gillar damerna först regeln och särskilt vid julbord ;)
Sista veckan nu innan jullovet och det ska bli så skönt att vara ledig, kunna sova lite längre än vanligt och att åka hem till Västervik och träffa familjen. Nu ska jag dricka te, äta en macka och sedan ett varmt bad / kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är för söt! Vad glad jag blir att du tyckte om jansonnen :D Kramar!

2010-12-12 @ 19:33:10
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0