Då var Basse hemma igen

Igår kväll började årets roligaste luciakraball fest! Eftersom Basse inte lyckades ta sig hem än så sålde jag hans biljett för 200 kr, ganska bra eller vad säger ni. jag åkte först till Alexandra och mötte upp henne innan vi tog bussen till förfesten i Ryd. Rolig kväll och sällskap hem fick jag av Alexandra en bit och grannarna, mycket trevligt. Drinkar 40 kr styck är inget att leka med så idag blir det en pizza för att fira att älsklingen kom hem på morgonen också. Jag var hemma igen runt fem snåret och Basse kom vid åtta, så jäkla skönt att han är hemma igen! han hade också med sig en del presenter hem till mig :) En flaska rött vin, mintú i lakritssmak, lakrits pingvin godis och smycken :) Halsband, armband och örhängen i samma sort typ. Jätte fint allting ! världens bästa säger jag bara :D Nu måste jag gå och kolla in lite kort från deras resa till Spanien. Jätte fint ställe dom varit på, ha en bra söndag allihopa

Kommentarer
Postat av: Emelie

miss you to annika

2010-12-05 @ 21:35:25
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Ja, den var riktigt god! :D Det gjorde vi bra ;)

2010-12-06 @ 08:44:35
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0