Annandagen = revbensdagen

Brukar inte ni andra äta revbenspjäll på annandagen? Det gör såklart vi, likadant varje jul och så ska det vara.
Det här sakerna är idag från Ikea, om jag gillar hur man har placerat alla tavlor här på bilden även om man kan göra någon mindre variant som passar bättre. Konstgjorda blommor som överlever förhoppningsvis lite längre än mina vanliga blommor. De vackra parfym flaskorna, allt vill jag plocka hem på mellandagsrean från Ikea bara det inte blir för mycket. Tavlorna får jag nog skippa men parfymflaskorna heter "Yngaren min dröm" och är riktigt snygga.

Kommentarer
Postat av: basse

ska bli så gott! är hungrig som fan! tack för alla presenter sötaste, du är bäst! :) puss

2010-12-26 @ 13:55:28
Postat av: Sara

Sv; Helnajs ;) Vad är din favorit på julbordet?

2010-12-26 @ 15:06:10
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0