Rodeo

Morgonen börjar bra med solen som sticker in genom  vår persienn och in i ögonen, det är på nåt sätt så jag inte har något emot att vakna. Inte behöva stressa någonstans utan bara gå upp och fixa lite höst te som är köpt på Village (en super härlig affär som ligger i Filbytergallerian). Ikväll blir det kräftskiva här och det ska fixas massa god mat som kräftor, grönsakspaj, köttbullar, korv, potatis gratäng, vitlöks bröd och lite kex med philadelfiaost till. Vad brukar ni äta på eran kräftskiva? Idag lägger jag upp lite fina outfits från märket Rodeo som jag hittade för att få lite inspiration. Jag gillar dom här milda färgerna på kläder som man kan blanda med en snygg färgstark väska eller skor. Det ser även höstigt ut med en svag make up som även innehåller färg som lila, brun och bege men inte är så stark.  Själv gillar jag bruna skuggor eftersom det stärker blåa ögon och förstorar en del!


Kommentarer
Postat av: J O A N N A

Sv: I know right? :D

2010-08-28 @ 16:05:30
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Basse

men du har ju inte blå ögon, dom är ju gråblå :P hehe puss!

2010-08-29 @ 10:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0