Namncermoni

Idag ska vi iväg till Vimmerby för namnceremoni, man har det istället för dop om man inte vill att barnet ska gå med i kyrkan antar jag. Kan inte det där så bra men det ska bli riktigt intressant att se vad det är för nåt. Det är Sara och Oskars barn som ska namnges och han heter Elton, så fint namn och i hallen nu står det en del paket och glänser med blommigt papper. Efter ceremonin så ska jag ta bussen till Västervik och hälsa på tills Onsdag för mamma fyller år då. det ska bli kul att åka ner dit lite till det vanliga igen men nu ska vi sova hos mamma eftersom pappas hus redan är till salu och visningarna pågår så man får väl hoppas att det blir sålt för mycket. Undra hur många gånger man kommer åka fel sen och gå in på den tomten som alltid förr och sedan komma på att oj jag bor visst inte här längre. Jag ska väl gå och fixa frulle till min snarkande bjön nu, älskar köket! ha det så bra så kommer updait later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0