kapp kåt?

Nu är det så att jag har fått nys på en snygg kappa till hösten/vintern beroende på hur tidigt den har tänkt att komma i år. På dom flesta mode sidor och affärer så brukar det alltid finnas någon kappa iaf även fast den här kortare jackan med typ ull på är så inne nu. Ni som brukar se på "how i met youre mother" måste ha sett den snygga kappan som Robin har på sig. En likadan som finns på bilden här nedan, för den kappan får du paya ut 6000. Men på H&M finns den också en snygg vit kappa som är lite liknande iaf och kostar 500. Jag funderar då på den billigare varianten som är snygg den med! Jag äger ju en röd kappa som jag beställde från Ellos för kanske två år sedan som jag använt hela två gånger men inte trivdes i den. Så nu ska jag nog ta fram den och kolla om jag ser någon skillnad i spegeln från då till nu.
Robbins kappa:
H&Ms kappa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0