En vecka har gått

Till att börja med så vill jag rekommendera boken Elsas mode! En rolig, dramatisk och inspirerade bok som jag tyckte var väldigt bra och man kom snabbt in i den. Som tur är kommer det att komma fler böcker i serien så det ska bli spännande att läsa dom med. Min bok köpte jag på Coop extra så den kanske finns kvar. En vecka har nu gått i lägenheten och vi har hållit på att skruva ihop möbler (bord och stolar) resten har faktiskt Basse gjort själv. Ni ska få se lite bilder och i kommande inlägg kommer också ett par outfit bilder läggas upp. Jag är ju inte så bra på att ta bilder med självutlösare så jag får be min kära pojkvän. Idag är det grått väder så jag har städat, skurat och dammat. Helt svettigt så ska bli skönt med en promenad sedan. När jag inte har något att göra här går tiden väldigt sakta och jag får snabbt myror i benen. Vi har bestämt att Malin och jag ska börja träna snart iaf, ser fram emot det!


Kommentarer
Postat av: johanna

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

Rolig tävling på bloggen, kika in? :D

2010-08-07 @ 20:12:25
URL: http://joohanniss.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fint köksbordet blev! :) Jag ser också fram emot träningen, det känns som om det behövs för min del! Är så trött typ hela tiden...

2010-08-08 @ 11:20:16
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: nath

mkt tjusigt kök ;)

2010-08-15 @ 18:39:25
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0