Back in Linköping

Nu är vi tillbaka i Linköping efter att ha tagit tåget hem igår 19.22 (Kustpilen). Jag är uppe kl 7 idag för att hinna med tvätten vilket inte är kul men upp kommer man iaf. Det är väldigt disigt ute på så marken ligger ett helt vitt lager av dis, är faktiskt ganska mysigt dom här lite gråa dagarna. Idag kommer jag troligtvis att ringa till en gym och beställa en fri träningsvecka! Ska satsa hårt nu och hinna med plugg, träning och fester, och tänker inte bli nedstämd bara för att hyra nr 2 kom idag. Det känns verkligen inte som vi redan bott här en månad! Jag ska handla idag med och på menyn står det "Rotfrukts soppa", eftersom Basse inte är så förtjust i det så får han slänga i lite korvbitar så vips blir det en korv soppa. Idag kommer lite bilder från våran rundvandring i Linköping som vi gjorde förra veckan men som jag inte hann blogga om då. Ha det så trevligt i rusk vädret nu ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder, ser jätte mysigt ut :)

2010-08-19 @ 10:37:18
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina bilder Annika! :)

2010-08-20 @ 12:59:23
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0