Armani och öl fest

Ikväll på nollningen så ska det bli Öl fest på universitetet så det står tält på gräsmatten där jag antar att man ska gå in och prova olika öl sorter. Det kan bli kul eftersom jag inte varit med på nåt annat än.. kanske lite tråkig men eftersom det är en bit att cykla för mig så orkar jag inte alltid åka tillbaka. Eller hinner inte p.g.a träning som jag hellre gör. Jag ska åka buss dit och hem så hoppas att det blir kul, förfesten skulle vara hos Mathias som är nolle fadder. Tyvärr har jag varit jätte förkyld nu ett tag och hoppas inte huvudverken kommer tillbaka när jag är där.
På bilderna ser ni en liten outfit som jag gärna skulle ha på mig från Armani, jag kommer tyvärr inte ihåg vilka priser det var på plaggen. Man kan alltid sträva efter kläder och assesoarer som liknar de dyra märkena för det är faktiskt inte så svårt för mycket liknar ju varandra. Vad händer i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0