Påsklov

Så skönt med är med Påsklov, man känner sig helt utvilad när man vaknar och hela dagen kan man gå runt och göra precis vad man vill. Jag har lite träningsverk i axlarna och benen sedan Core och Spinning igår. Men skönt var det och tiden gick jätte fort, det brukar kännas som om man sitter där i en evighet och trampar. Varje dag nu på lovet sätter jag alarmet på 9.00 för att gå upp och hinna med lite plugg.. jag måste ju ta igen veckan vi är borta sedan på Mallis.
Idag så ska jag dra ner på stan och lämna in mina skor för omklackning  eller vad man säger. Hoppas att solen kommer upp mer i eftermiddag med för nu känns det bara kallt och grått ute. Idag skulle Annso och jag träna core och body pump med men får se vad hon säger, om hon har mer träningsverk än jag. Vad gör ni om dagarna på Påsklovet då?
kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att träna massor :) Jag sitter inne och pluggar typ hela dagarna. Annars har jag mest långtråkigt. Det lät glatt :)

2010-04-07 @ 13:05:58
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Nicki

härligt med påsklov! Jag vill också vara ledig, så passa på och njut medan du kan ;)

2010-04-07 @ 14:13:11
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0