Påsk

Glad påsk på er allihopa! Först vill jag bara informera till alla Lady Gaga fans att hon nu i Maj faktiskt ska uppträda på Gröna lund i Stockholm. Någon mer än jag som vill dit? Hon är verkligen grym och det skulle vara jätte kul att se om hon är så underligt cool som hon verkar.
Förmodligen blir det inget av att åka dit men man kan ju alltid drömma.
Det konstigaste modet just nu är verkligen det gråa håret som alla unga tjejer ska färga till, aldrig att jag skulle färga mitt hår grått eller dra på mig en bh utanpå kläderna. Blää vem kom på det egentligen, läste i Glamour och blev helt förstummad. Så otroligt sjukt, visst att typ lite äldre som har grått hår kan göra något snyggt av det men typ ungdomar..  Nu ska vi åka hem till Basses familj ock käka massa påskmat, ha det så bra och ät mycket ägg Puss



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig Annika! Jag skulle aldrig ha bh utanpå tröjan eller färga håret grått :O Hur snyggt är det liksom? Ibland undrar man vilka som sätter trender och varför.

Glad påsk förresten! :)

2010-04-02 @ 18:59:35
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Rebecca

Tack så mycket :)

2010-04-05 @ 00:03:05
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0