Hej igen

tänkte ta mig tiden och slänga in ett litet inlägg. Om vi börjar snacka om min mobil som nu är köpt så är jag sjukt nöjd men visst att de är lite svårt att fatta allt i början eftersom den här är LG och nästan alla mina andra har varit telenor mobiler. Blå,  snygg och med tangentbord och allt är bara kul med nytt så ja kanske måste läsa lite om den. jag tänkte dela med mig av ett smart tips här igen och det är att istället för att skära bröd så att biten blir ful och viker sig så kan man doppa kniven i varmt vatten innan du skär bröd så blir skivorna hela, fina och tunna. Så prova det om ni som mig har problem med att skära bröd från limpan. Idag är det en väldigt slapp dag i skolan nämligen sovmorgon, idrott och sedan gå hem igen, så skönt att ha såna dagar med så man hinner sova lite och hinna vila någon gång. Den här veckan har Annso och jag tränat core, box, core och cykel. och veckan har bara börjat ;)

studentklänning



Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas den funkar bra!

Studentkläningen var jätte fin :D

2010-04-28 @ 21:58:55
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Det kommer att bli awesome! Vi gört :) Kram

2010-04-30 @ 11:30:38
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0