Halla balla allihopa

Man kan ju säga att det här är min första vecka efter resan i skolan och det kommer verkligen att kännas konstigt och jobbigt att gå till skåpet som är så trögt att få upp och hämta mina arbeten.. Skåpet har blivit lite slitet efter att det har brutits upp 3 - 4 gånger, anledningen är att jag alltid låser in nyckeln minst en gång per år så nu har jag delat ut en extra nyckel till en kompis ifall att. Jag ska ge er ett bra tips som jag läste i en tidning av mormor idag faktiskt:
Gör i dl kokt kaffe och blanda det i vattenkannan tillsammans med vattnet och häll över blommorna, det gör bladen grönare och är bevisat så det så. Jag ska absolut börja vattna nu med det bara för att se resultat. Prova gärna och skriv sedan om det funkade för er. Idag ska jag köpa en nu mobil LG med tangentbord eftersom jag är så trött på min mobil nu, när alarmet är på 9.00 så ringer den vid 8.00 och det är otroligt störande. Ha en bra solig dag seeya

Kommentarer
Postat av: Emelie

snygga kläder sexi <3

2010-04-26 @ 21:16:29
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0