Hej

Nu tänkte även jag komma in i bloggandet. På den här bloggen kommer jag skriva en del om min vardag, åsikter och intressen. Hoppas att många kommer få rolig läsning om mig. Jag läser också många andras bloggar (ska iaf börja). Ska försöka att lägga ut ganska mycket bilder för det tycker jag själv om på andras bloggar

Idag bär det snart av mot min praktikplats Tallbacken som är ett ställe för handikappade ungdommar. Jag har varit där i tre veckor och trivs ganska bra. igår hade jag hand om en liten kille och vi bakade, badade och var ute ett tag och lyste med ficklampor i mörkret, det är väldigt populärt.


                                                   


Kommentarer
Postat av: sofie

haha, gulligt med ficklampor :)

2009-11-19 @ 13:28:16
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0