Vinterdag

Nu är det äntligen snart jul och Basse är 22 bast. Vi kom in med frukost på sängen till honom och sjöng på morgonen. Till fikat på kvällen hade jag gjort ett jätte snyggt glass slott, det var lite ostadigt men tog snabbt slut iaf så antar att det var uppskattat. Han fick kalsånger och ett coolt ölglas. Så jäkla svårt att veta vad man ska köpa. Ikväll ska vi klä granen och plocka fram det årliga godisbordet med olika sorters godis och nötter, vårat snygga pepparkakshus med. Det blir fullt upp med planerna i jul, bara nyår som inte är bestämt än.
Julafton hos mamma, dan efter hos pappa och annandagen hos mormor. ska försöka ta mig vill vimmerby och festa där på kvällen med om jag hinner. är förmodligen helt uppsvullen efter all julmat. Jag ska försöka att ta de lite lungt iaf så att man inte mår så illa efteråt. Idag har det blivit mest chill och varit på stan en sväng för att köpa den sista julklappen (en sak ja kom på i efterhand bara). Basse ska va hemma på jul men kommer till mig på kvällen. kommer bli väldigt tomt här på dagen då utan honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0