Stan idag

Idag blev det stan med Basse, Robban och Annso. är så jätte skönt med sovmorgon nu varje dag på lovet, Ska försöka att börja gå upp lite tidigare så att man inte missar hela dagen. Det är bara på förmiddagen som det är soligt ute typ så då får man passa på. Älskar min nya kamera, hatar bara att ingen bruksanvisning är på svenska.
Vi började idag med att gå in i second hand butiken där jag aldrig har varit förr. Har aldrig gillat att handla begagnat men kolla kan man ju, Kläder och köks saker som tex bestick vill jag helst köpa nytt. Fanns ganska roliga saker ändå. Jag hittade 3 pocket böcker för 5 kr styck och Basse köpte 2 vetenskaps tidningar för 2 kr styck. Lite kan man ju hjälpa rumäniens barn. Det var dagens köp så nu ska jag läsa min nya bok och sedan sova.

Imorgon blir det stan igen kram
(Basse och Annso på stan)



Gamal bild :)

 


Kommentarer
Postat av: sofie

De var inte årets nyaste bild xD

2009-12-29 @ 23:51:59
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0