Provade nya simhallen

Idag hängde Emelie och Jens med hem och blev utmanade på en NHL match på x-box. Roligt roligt var det, ett tag sen man träffade dom. Jag vann iaf över emelie och sen fick Jens kuk av Annso. Blev nöjda glädjetjut.
Sedan när dom dragit hem drog vi vidare till simhallen. Det var inte särskillt bra efter ombyggnaden från i sommras. Jag tänkte att det kunde vara kul att gå dit och se hur de såg ut eftersom jag bara hört klagande från alla som varit där!
Alla skåp var omgjorda med nytt trä och såg riktigt snyggt ut. Dusharna däremot var inte bra! Skiljeväggarna som var mellan dusharna är borttagna så alla står helt fritt och blottar sig. Det känns också som om dom som sitter i bastun glor på en, inte bra altså. Imorgon innan träningen blir de en kopp kaffe för jag har läst att det ska vara bra innan träning. Kaffe förbättrar uthålligheten och sätter fart på musklerna. Innan maraton lopp dricker dom tydligen en del kaffe

kram och puss, drick mycket kaffe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0