Party dagen

Idag, dagen efter julafton är det ju alltid massa festglada folk i staden så derför så ska jag snart bege mig hem till Chris på lite förfest och sen blir det utgång. Får hoppas att det är lite liv där så att jag inte gått i spö regnet i onödan. Hatar regn! Tänkte först skita i det och gå på bio i stället men det kan man ju göra andra dagar om året. Julafton var riktigt rolig iaf, och alla prickade in dom flesta sakerna på önskelistan. Mest hade jag sett fram emot julskinkan. Jag fick ett halsbands berlock och Christina agulera - by night parfymen av Basse. Sedan fick jag en nessesär, 3 biobiljetter, digital kamera och massa flytta hemifrån saker som jag önskat mig. Jätte snygga glas och tallrikar. Jätte bra med en ny kamera så att jag kan ta extra snygga bilder till bloggen! Imorgon börjar mellandagsrean och då hoppas jag att en as snygg björnborg väska som jag har tittat på jätte länge har gått ner lite i pris. Jag fick present kort på åhlens med och där har dom allt möjligt så ska nog försöka hitta lite kläder!

Puss på er

sötnos Pettson

Annso och jag


Jul klänningen


Kommentarer
Postat av: Basse

synd bara att jag kom så sent till dig :/ snygg du var i klänningen älsk ;) puss

2009-12-25 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0