Lucia

Idag var det lucia på gymnasiet och eftersom jag går i körsång så är det obligatoriskt att vara med. Allt gick jätte bra men var svårt att andas ett tag av all gas från ljusen. Vi körde 4 uppträdanden och det var ungifär två stycken vare gång som höll på att svimma så att dom var tvungna att gå och sätta sig. Så kan det gå.. Årets lucia blev Johanna Månsson och årets stjärngosse blev Tobias petersson. Det ät lite sorgligt att man inte har kvar polarna från förr på samma sätt.
 Johanna och jag var verkligen bästa vänner och när gymniasitiden kom och man hamnade i olika klasser så höll inte vänskapen. Det känns riktigt surt, jag saknar alla fruktansvärt! Alla roliga minnen som  man har med alla dom. Vi sov ofta över hos varandra ett gäng på 7 pers och gjorde ansiktsmasker, såg på skräckfilm och sånt som brudar gör när man har tjej kväll. Kul att träffa dom på lucian och få en kram, dom hade inte långt ifrån tårarna och inte jag heller. Varför ska man bara skita i sånt som var så viktigt..

kram


Kommentarer
Postat av: Basse

skönt att det gick bra å att du inte svimma ju :) men tyvärr så glider man ifrån gamla polare, det suger -.- puss på dig

2009-12-11 @ 15:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0