Kan man gå i dom ?

Hej nu har min syster köpt ett par supersnygga skor från Nelly som jag absolut kommer att låna. problemet är bara att jag inte kan gå i dom. Det känns som om man halkar omkring men verkligen världens snyggaste fest sko! Jag blir till och med längre än min pojkvän som jag tror är ca 1.85 cm (vilket är negativt). Haha jag provade och var tvungen att hålla i saker så att jag inte skulle tappa balansen när jag gick. Jag tror verkligen inte att jag är gjord för klackskor tyvärr (iaf inte så höga).
Nu är det bara två dagar kvar på praktiken på Tallbacken. Den här dagen var inte den roligaste och jag tror inte ärligt talat att jag skulle kunna sommarjobba med det. Det finns massor med bra sidor,barnen är roliga, mysiga att ta hand om och visar mycket goda kännslor om dom tycker om mig. Nackdelen är att jag har problem med att hjälpa till med toalett besök, om någon råkar "göra på sig" osv. Kan också bli kallad för typ hora m.m.
Jag har inte bestämt mig än för vilken sida som överväger..

Fortsätt kommentera ! här kommer lite bilder på skorna från Nelly



Kommentarer
Postat av: Basse

haha :D blir du ju inte! men nästan ^^ nä fy för torka bajs xD

2009-12-03 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0