Äntligen snö

Hej alla bloggare, idag har snön öst ner och det går knappt att ta sig fram. Massvis med folk har kört i här med bilen i lilla Västervik. En lastbil som inte kunde komma upp för en backe och folk som knuffar på sina bilar, så kan de va men tur att jag inte var en av dom. Idag har jag gått och lidit med träningsverk sen bodupumpen igår. Fan att de skulle göra så ont i benen, jag blir alltid lika förvånad. Är nog inte van att träna benen så jäkla hårt tror jag. Äntligen är också APU rapporten klar i skolan som jag trodde skulle ta sån jäkla lång tid "rapporten från praktiken.

På eftermiddagen blev det häng med David, Emelie *2, Jens och Basse. Riktigt kul att slira omkring med bilarna nere vid karstorpsgärdet! Blev också att dra en pizza från viktoria. tyvärr verkade den ha väldigt dålig effekt på våra magar.. Måste varit nåt fel på den pizzan altså. Hm..vad blir de ikväll, en kopp med paradise hotel kanske har inte sett de någon gång, eller simpson filmen. Får se vad de blir. Imorgon äntligen fredag iaf :D

Kram


Älskar er gullungar!


Kommentarer
Postat av: Basse

En bra dag :P men det blir simpson filmen så klart ;) puss älskar dig!

2009-12-17 @ 20:42:29
Postat av: Emelie

Hahah det var en suverän dag :D något som måste göras om :D dock inte att äta pizza på viktoria :D

2009-12-17 @ 20:46:41
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0